Sunday, December 15, 2013

დღე მეშვიდე


  • გადავედით მე-6 მოდულზე-"დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის"
  • ჩვენი პროექტი დავგეგმეთ  სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეთათვის
  • გავეცანით დიფერენციალური სწავლების მეთოდიკაში  გავრცელებულ ოთხ დონეს
  • დავწერეთ ჩვენს მიერ შერჩეული პროექტის დეტალური სცენარი
  • გავეცანით გარდნერის პრეზენტაციას-"ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლების დროს"
  • გავხსენით ორი დოკუმენტი: "კითხვარი დიფერენციალურ სწავლებაზე"; "განმავითარებელი შეფასება" და გავეცანით ამ დოკუმენტებს
  • აღნიშნული დოკუმენტები შევინახეთ კურსის რესურსებში
  • შემდეგ გავხსენით ჩვენს პორტფოლიოში შენახული სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი და შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების განყოფილება
  • ამის შემდეგ გადავედით ახალ აქტივობაზე-აქტივობა 3-"მოსწავლისთვის დამხმარე რესურსების შექმნა"
  • მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით რესურსების განყოფილებაში გავეცანით მასალას "მოსწავლეთა მხარდაჭერა"
  • გავეცანით შესაბამის ნიმუშებს, ჩვენს მიერ შერჩეული ნიმუში შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში
  • შემდეგ დავიწყეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე რესურსის შედგენა, რომელსაც შევთავაზებთ მოსწავლეებს
  • შემდეგ გავეცანით ჩვენს ბლოგზე გვერდების დამატების პროცესს
  • მოვახდინეთ მეშვიდე დღის რეფლექსია 


No comments:

Post a Comment