- მოხდა წინა თრენინგების რეფლექსია
- გავაკეთეთ კომენტარები ჯგუფის სხვა მონაწილეთა რეფლექსიაზე
- ჩვენს მიერ დამზადებული ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია განვათავსეთ ჩვენს ბლოგზე
- ბლოგზე უკვე განთავსებული პრეზენტაციები გავხსენით დათვალიერების რეჟიმში და მოვახდინეთ მისი კორექტირება: ავირჩიეთ პრეზენტაციის ზომა, მოვახდინეთ ტექსტის კორექტირება
- შემდეგ გადავედით მოდული 3-ზე
- გავეცანით აქტივობა 2-ს-საავტორო უფლებების ქაოსი
- გავეცანით ამ აქტივობის შესაბამის ნიმუშებს
- გავხსენით ამ აქტივობის შესაბამისი მარტივი შაბლლონი და ეს დოკუმენტი გადავიტანეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-საავტორო უფლებები
- შემდეგ გადავედით აქტივობა 3-ზე-"ინტერნეტის გამოყენება კვლევისათვის"
- განვიხილეთ ნაბიჯი 3-"ვებ-გვერდების შეფასება" და ეს დოკუმენტი შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"კურსის რესურსები"
- შემდეგ გადავედით აქტივობა-4-ზე-"ინტერნეტ კავშირი მსოფლიოსთან"
- გავეცანით ჩათში მუშაობას
- შესვენების შემდეგ გადავედით მეოთხე მოდულზე
- გავეცანით დოკუმენტს: "სასწავლო მიზნის შესაბამისი საუკეთესო ინსტრუმენტის არჩევა"
- გავეცანით ამ აქტივობის ერთ-ერთ ნიმუშს-"მეტრული სიგიჟე"
- დავიწყეთდა ჩვენი პროექტის მიხედვით მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნიმუშის დამზადება, რომელსაც გავაგრძელებთ შემდეგ ტრენინგზე
- მოვახდინეთ მიმდინარე თრენინგის რეფლექსია
Saturday, December 7, 2013
დღე მეხუთე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment