Saturday, December 7, 2013

დღე მეხუთე


  • მოხდა წინა თრენინგების რეფლექსია
  • გავაკეთეთ კომენტარები ჯგუფის სხვა მონაწილეთა რეფლექსიაზე
  • ჩვენს მიერ დამზადებული ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია განვათავსეთ ჩვენს ბლოგზე
  • ბლოგზე უკვე განთავსებული პრეზენტაციები გავხსენით დათვალიერების რეჟიმში და მოვახდინეთ მისი კორექტირება: ავირჩიეთ პრეზენტაციის ზომა, მოვახდინეთ ტექსტის კორექტირება
  • შემდეგ გადავედით მოდული 3-ზე
  • გავეცანით აქტივობა 2-ს-საავტორო უფლებების ქაოსი
  • გავეცანით ამ აქტივობის შესაბამის ნიმუშებს
  • გავხსენით ამ აქტივობის შესაბამისი მარტივი შაბლლონი და ეს დოკუმენტი გადავიტანეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-საავტორო უფლებები
  • შემდეგ გადავედით აქტივობა 3-ზე-"ინტერნეტის გამოყენება კვლევისათვის"
  • განვიხილეთ ნაბიჯი 3-"ვებ-გვერდების შეფასება" და ეს დოკუმენტი შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"კურსის რესურსები"
  • შემდეგ გადავედით აქტივობა-4-ზე-"ინტერნეტ კავშირი მსოფლიოსთან"
  • გავეცანით ჩათში მუშაობას
  • შესვენების შემდეგ გადავედით მეოთხე მოდულზე
  • გავეცანით დოკუმენტს: "სასწავლო მიზნის შესაბამისი საუკეთესო ინსტრუმენტის არჩევა"
  • გავეცანით ამ აქტივობის ერთ-ერთ ნიმუშს-"მეტრული სიგიჟე"
  • დავიწყეთდა ჩვენი პროექტის მიხედვით მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნიმუშის დამზადება, რომელსაც გავაგრძელებთ შემდეგ ტრენინგზე
  • მოვახდინეთ მიმდინარე თრენინგის რეფლექსია

No comments:

Post a Comment