- განვაგრძეთ მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნიმუშის შექმნა
- შემდეგ შევედით ვიდეო-პორტალზე Youtube.com, მასზე მოვძებნეთ ჩვენი პროექტისთვის საჭირო ვიდეო-მასალა: "გეომეტრიული ფიგურები არქიტექტურის ნიმუშებში" და გამოვაქვეყნეთ ჩვენს ბლოგზე
- აღნიშნული მასალის კოდი შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"სურათები-აუდიო-ვიდეო"-"საავტორო უფლებები"
- ამის შემდეგ გადავედით მოდული 5-ზე-"მოსწავლეთა პროექტების შეფასება"
- გავეცანით აქტივობა 1-ს-"შეფასების სტრატეგიების განხილვა"
- გავეცანით დოკუმენტს-"განმავითარებელი შეფასება", რომელიც შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"შეფასებები" და დავიწყეთ ამ დოკუმენტის შევსება
- შემდეგ გადავედით ნაბიჯი 2-ზე-"შეფასების რუბრიკის გაცნობა"
- გავეცანით შეფასების რუბრიკის ერთ-ერთ ნიმუშს და დავიწყეთ ჩევენი პროექტის პრეზენტაციის შესაბამისი რუბრიკის შედგენა
- განვიხილეთ აქტივობა 2-"მოსწავლის შეფასების ფორმების შედგენა"
- გავეცანით საქაღალდის დაზიპვის პროცესს
- ყველამ ჩვენი საქაღალდე დავზიპეთ და გადავაგზავნეთ ჩვენს ელფოსტაზე
- მოვახდინეთ მიმდინარე თრენინგის რეფლექსია
Sunday, December 8, 2013
დღე მეექვსე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ძალიან მომეწონა თქვენი რეფლექსია. სრულყოფილია.
ReplyDeleteთეა,წარმატებას გისურვებთ.
ReplyDeleteმომეწონა თქვენს მიერ შერჩეული თემა
ReplyDelete