Sunday, December 8, 2013

დღე მეექვსე


  • განვაგრძეთ მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნიმუშის შექმნა
  • შემდეგ შევედით ვიდეო-პორტალზე Youtube.com, მასზე მოვძებნეთ ჩვენი პროექტისთვის საჭირო ვიდეო-მასალა: "გეომეტრიული ფიგურები არქიტექტურის ნიმუშებში" და გამოვაქვეყნეთ ჩვენს ბლოგზე
  • აღნიშნული მასალის კოდი შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"სურათები-აუდიო-ვიდეო"-"საავტორო უფლებები"
  • ამის შემდეგ გადავედით მოდული 5-ზე-"მოსწავლეთა პროექტების შეფასება"
  • გავეცანით აქტივობა 1-ს-"შეფასების სტრატეგიების განხილვა"
  • გავეცანით დოკუმენტს-"განმავითარებელი შეფასება", რომელიც შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში, ფაილში-"შეფასებები" და დავიწყეთ ამ დოკუმენტის შევსება
  • შემდეგ გადავედით ნაბიჯი 2-ზე-"შეფასების რუბრიკის გაცნობა"
  • გავეცანით შეფასების რუბრიკის ერთ-ერთ ნიმუშს და დავიწყეთ ჩევენი პროექტის პრეზენტაციის შესაბამისი რუბრიკის შედგენა
  • განვიხილეთ აქტივობა 2-"მოსწავლის შეფასების ფორმების შედგენა"
  • გავეცანით საქაღალდის დაზიპვის პროცესს
  • ყველამ ჩვენი საქაღალდე დავზიპეთ და გადავაგზავნეთ ჩვენს ელფოსტაზე
  • მოვახდინეთ მიმდინარე თრენინგის რეფლექსია

3 comments:

  1. ძალიან მომეწონა თქვენი რეფლექსია. სრულყოფილია.

    ReplyDelete
  2. თეა,წარმატებას გისურვებთ.

    ReplyDelete
  3. მომეწონა თქვენს მიერ შერჩეული თემა

    ReplyDelete